Imate u planu događaj (koktel, žurka sa gostovanjima, sajam, kongres, izložba, seminari, itd) i potrebna vam je logistika, mi smo tu za vas.
U skladu sa vašim planom i programom organizovaćemo sve što je potrebno da vaš event prođe neometano, profesionalno i bude zabeležen. Organizacija uključuje:
- odabir i zakup prostora,
- ketering,
- profesionalne konobare,
- piće,
- po potrebi – video opremu za prezentacije, rasvetu i kompletnu logistiku uključujući i transport gostiju po potrebi.
Menadžment i planiranje događaja može biti vrlo stresno za domaćina, jer podrazumeva aktivno učešće u svim fazama organizacije i izvođenja.
Pored same organizacije Servico Consulting vam može pružiti uslugu profesionalne fotografije, kao i snimanja vašeg događaja najsavremenijom, profesionalnom opremom.
Ukoliko su Vam potrebne pozivnice, plakati, brošure i drugi promotivni materijal, naši dizajneri će dizajnirati idealno rešenje koje će vas i vaše poslovanje predstaviti u najboljem svetlu.
Želite da uživate u događaju i da ga pamtite, kao i da dobijete kompletnu uslugu na jednom mestu kontaktirajte nas na: info@servico.rs, putem telefona 060 6401064 iil popunite kontakt formu s leve strane.
Možete nam i poslati upit preko socijalnih mreža.